Contest for the best Business model created by High school students in Pelagonia

Contest for the best Business model created by High school students in Pelagonia

On May 10th at the Center for Entrepreneurship and Creativity in Prilep, a competition will be held where Pelagonia High School students will participate, with the aim of highlighting the best business model. The jury together with the audience will conclude the result.
More detailed information can be found as follows:

Jury members:
• Representative from ZMAI
• Representative from GAUSS
• Representative from Networker entity working with start-ups.
• Representative form the Faculty of Economics – Prilep

Contest concept:
Step 1: The schools that will participate should inform ZMAI by the end of April 2023. All schools are invited to apply with one team of students.
Step 2: Starting from that moment until May 10th, the students and their teachers will work together to develop the best Business Canvas Models using the startapp.mk platform.
Step 3: They can improve and test their ideas using the learning materials published on the platform.
Step 4: The teams from each school should make 1minute long video presenting their idea.
Step 5: A training by professional trainers working with start-up companies will be made for the teams. They will be thought pitching techniques that can be used in-front of potential investors.
Step 6: Pitching of the Business Models.

Rules of the contest:
• All teams will present their ideas in front of the audience.
• All members of the jury will have the right to ask one question that will help them form the final score.
• The jury and the audience will vote for the winner and their voices will participate 50-50 ratio in the final decision.
• The participants won’t be allowed to vote for their team.
• The jury should vote the way a potential investor would. And they explain their decision for the choice.
• Three representatives from the audience will be asked to explain their votes.
• The rules are made in such a way that the expertise of the jury can be taken into consideration, but we also aim to hear the opinions of the wider audience.

The teams of ZMAI and GAUSS as well as the members of the jury will work with the winning team to help them and mentor them in realizing their Business Models and or help them use their creativity to find jobs in the region and move forward after finishing their high-school education. This competition is financed through the project BeCircular with the financial assistance of the European Union. The contents of the material provided are the sole responsibility of BeCircular partners and can in no way be taken to reflect the views of the European Union, the participating countries, and the Managing Authority.

Find more here: https://becircularproject.eu/

_______________________________________________________________

Διαγωνισμός μαθητών λυκείου της Πελαγονίας για το καλύτερο επιχειρηματικό μοντέλο

Στις 10 Μαΐου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Δημιουργικότητας στο Πρίλεπ, θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός όπου θα συμμετέχουν μαθητές Λυκείου της Πελαγονίας, με σκοπό την ανάδειξη του καλύτερου επιχειρηματικού μοντέλου.  Η κριτική επιτροπή μαζί με το κοινό θα αποφανθούν για το τελικό αποτέλεσμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω :

Μέλη κριτικής επιτροπής:

  • Εκπρόσωπος από το ZMAI
  • Εκπρόσωπος από την GAUSS
  • Εκπρόσωπος από την Networker που εργάζεται με νεοσύστατες επιχειρήσεις
  • Εκπρόσωπος από την Οικονομική Σχολή – Πρίλεπ

Μεθοδολογία του διαγωνισμού:

Βήμα 1: Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν θα πρέπει να ενημερώσουν το ZMAI έως το τέλος Απριλίου 2023. Όλα τα σχολεία καλούνται να υποβάλουν αίτηση με μία ομάδα μαθητών.

Βήμα 2: Από εκείνη τη στιγμή έως τις 10 Μαΐου, οι μαθητές και οι δάσκαλοί τους θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν τα καλύτερα μοντέλα επιχειρηματικού καμβά χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα startapp.mk.

Βήμα 3: Μπορούν να βελτιώσουν και να δοκιμάσουν τις ιδέες τους χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό που δημοσιεύεται στην πλατφόρμα.

Βήμα 4: Οι ομάδες από κάθε σχολείο πρέπει να κάνουν βίντεο διάρκειας 1 λεπτού παρουσιάζοντας την ιδέα τους.

Βήμα 5: Για τις ομάδες θα πραγματοποιηθεί εκπαίδευση από επαγγελματίες εκπαιδευτές που συνεργάζονται με νεοφυείς εταιρείες. Θα θεωρηθούν τεχνικές προώθησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μπροστά σε πιθανούς επενδυτές.

Βήμα 6: Παρουσίαση των επιχειρηματικών μοντέλων.

Κανόνες διαγωνισμού:

  • Όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους μπροστά στο κοινό.
  • Όλα τα μέλη της κριτικής επιτροπής θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν μία ερώτηση που θα τους βοηθήσει να σχηματίσουν την τελική βαθμολογία.
  • Η κριτική επιτροπή και το κοινό θα ψηφίσουν τον νικητή και τα αποτελέσματα αυτών θα συμμετέχουν με αναλογία 50-50 στην τελική απόφαση.
  • Δεν θα επιτρέπεται στους συμμετέχοντες να ψηφίσουν για την ομάδα τους.
  • Η κριτική επιτροπή θα πρέπει να ψηφίσει με τον τρόπο που θα ψηφίσει ένας πιθανός επενδυτής. Και εξηγούν την απόφασή τους για την επιλογή.
  • Τρεις εκπρόσωποι του κοινού θα κληθούν να εξηγήσουν την ψήφο τους.
  • Οι κανόνες είναι φτιαγμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να λαμβάνεται υπόψη η τεχνογνωσία της κριτικής επιτροπής, αλλά στοχεύουμε και να ακούσουμε τις απόψεις του ευρύτερου κοινού.

Οι ομάδες του ZMAI και του GAUSS καθώς και τα μέλη της κριτικής επιτροπής θα συνεργαστούν με τη νικήτρια ομάδα για να τους βοηθήσουν και να τους καθοδηγήσουν στην υλοποίηση των Επιχειρηματικών Μοντέλων τους ή να τους βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους για να βρουν θέσεις εργασίας στην περιοχή και να προχωρήσουν μετά την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τους. Ο διαγωνισμός αυτός χρηματοδοτείται μέσω του έργου BeCircular με την οικονομική βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο του παρεχόμενου υλικού αποτελεί αποκλειστική ευθύνη των εταίρων της BeCircular και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αντικατοπτρίζει τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των χωρών που συμμετέχουν και της Διαχειριστικής Αρχής.

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του προγράμματος για να μάθετε περισσότερα: https://becircularproject.eu/